Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем!!!!!!!!! Климатроникът на 164 не работи!!!!Помогнете

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Аз само да намеря някои който може да ми източи и запази фреона,ще си сваля филтара ако трябва ще го изкормя ама 120лв за нов няма да дам. Ядосан съм защото един познат с Голф3 даде за ремонт на климатика 350лв на наи-големия майстор в Русе. Обаче климатика не работи, три пъти ходихме ония само мери налягания и нищо.Мъчи се да ме убеди че било добре, амо то отвън като отворя прозореца по хладно.Било горещо затова трудно охлаждал, (ами поне да смъкне температурата на 30 градуса).Мойта има същия проблем,какво да я правя, а преди за две минути настръхвах вътре.
    Alfa164 T.S 148++ HP
    Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

    Comment


    • #17
      В тия жеги ако я е пекло слънцето цял ден доста по-бавно изтудява.Ако е била на сянка почва веднага да си духа студено.Да не ти се мести клапата и да ти пуска парното като пуснеш климатика?На каква температура го нагласяш като го пускаш?Пипни тръбата за ниското налягане.Ако е ледена значи си има фреон и системата си бачка както трябва.
      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
      Opel Astra J
      ex:
      Alfa Romeo 164 2.5TD
      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

      Comment


      • #18
        за климатика

        Първоначално публикувано от Boby
        В тия жеги ако я е пекло слънцето цял ден доста по-бавно изтудява.Ако е била на сянка почва веднага да си духа студено.Да не ти се мести клапата и да ти пуска парното като пуснеш климатика?На каква температура го нагласяш като го пускаш?Пипни тръбата за ниското налягане.Ако е ледена значи си има фреон и системата си бачка както трябва.
        хехе еи сега ще ти отговоря
        Ако ще и на сянка да е, може и на 30км да ходя се същото.
        Нека клапата за парното да се опитва да ми пусне топъл въздух, аз съм спрял парното с кран за антифриза (нали съм Българин)
        Температурата не ме интересува ,защото имам един бутон който се казва "включи компресора" .Тогава той няма избор като му зацепя ел.магн. съединител няма тън-пън.Ходих на майстор човека каза че имам фреон, и ко праим ся?????
        А между другото от изпарителя си тече вода яко, като погледна под колата.
        Аз съм уникален и проблема ми също
        Alfa164 T.S 148++ HP
        Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

        Comment


        • #19
          Надявам се да си с климатик не климатроник щом имаш копче "включи компресора",а не да е някой твой майсторлък Щом тече вода от изпарителя значи охлажда и проблема ти е някъде другаде.Като пуснеш компресора и почва да тече или работи известно време и като го спреш почва?Перката на радиатора включва ли? Тръбата която е маркуча за ниското налягане става ли ледена като го включиш? Какво налягане ти държи високо и ниското налягане?
          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
          Opel Astra J
          ex:
          Alfa Romeo 164 2.5TD
          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Boby
            Надявам се да си с климатик не климатроник щом имаш копче "включи компресора".
            Да това е моя измишльотина.

            Първоначално публикувано от Boby
            .Като пуснеш компресора и почва да тече или работи известно време и като го спреш почва?Перката на радиатора включва ли?
            Като го пусна и като работи известо време започва да си тече, както си е нормално, като го спра спира.Перката на радиатора работи ,когато радиатора стигне 92 градуса и спира на 87.
            Първоначално публикувано от Boby
            Тръбата която е маркуча за ниското налягане става ли ледена като го включиш? Какво налягане ти държи високо и ниското налягане?
            За това вече нямам инфо, не съм достатъчно компетентен.
            Първоначално публикувано от Boby
            Щом тече вода от изпарителя значи охлажда и проблема ти е някъде другаде.
            Но рамишлявайки над това се сещам ,че точно тази зима парното спря да топли и ето сега и климатика. Обаче съм проверил клапата външен-вътрешен въздух и си работи.Не че е без значение но смених филтара на фъздуха на купето.Абе се едно влизащият въздух през вентилация неминава през парното и изпарителя, ха ,но как е възможно.
            Alfa164 T.S 148++ HP
            Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

            Comment


            • #21
              Такаааа.... тук има ДОСТА проблеми

              1. Щом си включваш сам компресора ти бъркаш климатроника.Задал си една температука,вънка е втора,вентилатра вкарва трета,а тази която е в купето четвърта.Избираш температура климатроника сравнява останалите 3 температури и си настройва клапата.Така с тоя компресор става съвсем различна работта.Играл съм си с шибаните датчици и клапата и тя се променя почти постоянно.

              2.Щом работи компресора не трябва да тече вода! Щом тече значи тръбичките не замръзват а само се изстудяват леко и комдензира вода по тях.Водата трябва да потече когато спреш компресора.Един вида да се "изпикае".

              3.Перката почва да върти около 30 секунди след като се включи компресора и върти почти постоянно!Така като ти си го включваш перката не се включва,макар,че дори и така перката трябва да я включи пресостата след като вдигне налягане.
              Т.е. не охлаждаш ли фреона се едно нямаш климатик.Не прави студено.Колкото по-добре се охлажда толкова по-студено ще имаш.Така най-много да гръмнеш нещо или да изхвърли фреона.

              4. От компресора излизат 2 маркуча.Единия от двата трябва да отива в едно като шапчица отгоре с навита на спирала тънка тръбичка и надолу едно дебела тръба която всъщност е изпарителя.Е това цялото трябва да стане много студено.

              5.Ти външно си видял(предполагам),че клапата се мести ,но от вътре дали е така?Те са две клапи в кутията и ако се е откачила едната е възможно да не духа нито топло нито студено.
              Възможно е и да дърпа въздух от някъде другаде.

              Като цяло си оправи това с копчето за компресора и перката.Те се включват от пресостата който е навит в/у филтър-дехидрататора.По принцип защо е слагано това копче?
              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
              Opel Astra J
              ex:
              Alfa Romeo 164 2.5TD
              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

              Comment


              • #22
                отговор

                Изкам първо да ти благодаря за безкрайната отзивчивост и желание да ми помогнеш.Незнам как да се изразя колко съм ти благодатен за отделеното време.
                Утре ще разуча другите неща и ще ти отговоря
                Alfa164 T.S 148++ HP
                Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

                Comment


                • #23
                  Просто знам какво е да питаш и никой да не ти отговори,да си блъскаш главата сам и да се чудиш какво става и защо след всичко което правиш полза да няма.
                  Затова с каквото мога помагам.
                  Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                  Opel Astra J
                  ex:
                  Alfa Romeo 164 2.5TD
                  Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                  Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                  Comment


                  • #24
                    Ако колата е предназначена за хладилен агент 134 може да работи и с фреон 12,обратното не ставало,щото новия бил агредивен спрямо уплътнения и маркучи.Така знам от едни хладилни техници
                    Аlfa 164 Super 2.5TD

                    Comment


                    • #25
                      аз па съм чувал точно обратното - че ако оригинално е за 12, може да се сложи 134, но на система за 134 не може 12. Даже на профа на кочината му напълниха 134, но сега има някакви проблеми. Не знам дали е от това де.
                      I just have a hunch that Stalin is not that kind of a man. I think that if I give him everything I possibly can and ask for nothing from him in return, he won't try to annex anything and will work with me for a world of democracy and peace
                      Roosevelt

                      Comment


                      • #26
                        Аз съм с Р134 в момента,но фабрично е с Р12.Може да си работи всичко нормално стига да се сложи по-малко фреон а не 1200г.
                        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                        Opel Astra J
                        ex:
                        Alfa Romeo 164 2.5TD
                        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Pinky
                          аз па съм чувал точно обратното - че ако оригинално е за 12, може да се сложи 134, но на система за 134 не може 12. Даже на профа на кочината му напълниха 134, но сега има някакви проблеми. Не знам дали е от това де.
                          Може и така да беше,и аз ги вече ги обърках
                          Аlfa 164 Super 2.5TD

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Boby
                            Щом работи компресора не трябва да тече вода! Щом тече значи тръбичките не замръзват а само се изстудяват леко и комдензира вода по тях.Водата трябва да потече когато спреш компресора.Един вида да се "изпикае".
                            Тук не съм съгласен, не си ли забелязал че при домашните климатици си тече вода постоянно като работят.Защо при колата да не е така, ако тече чак като го спреш значи изпаритяля е замръзнал и се разтопява.
                            Първоначално публикувано от Boby
                            3.Перката почва да върти около 30 секунди след като се включи компресора и върти почти постоянно!
                            Да при мен е така и не спира докато не спра компресора.

                            Първоначално публикувано от Boby
                            5.Ти външно си видял(предполагам),че клапата се мести ,но от вътре дали е така?Те са две клапи в кутията и ако се е откачила едната е възможно да не духа нито топло нито студено.
                            Възможно е и да дърпа въздух от някъде другаде.
                            Да тази клапа дето се вижда до филтара на купето с очите си видях ,че работи но другата незнам къде е.Помогни ми да я намеря защото ми се струва че е точно така (недуха нито топло нито студено)
                            А това копче за включване го има защото не е оригинално управлението на климатика.
                            Alfa164 T.S 148++ HP
                            Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

                            Comment


                            • #29
                              Не трябва да тече.Трябва гумените отвори през които се оттича водата да са влажни и чат пат да капва по някоя капка,но като го спреш вече почва да си тече тънка струйка за кратко(зависи колко дълго е работил).Домашните ги остави.И при тях не работи компресора постоянно.

                              Значи перката си работи както трябва,а в предното мнение що написа,че върти само от 92* до 87*?

                              Относно клапата днес ще я снимам и ще кача снимки и ще помисля какво може да е станало.
                              Като си сложиш ръката на отворите за филтъра дърпа ли въаздух?
                              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                              Opel Astra J
                              ex:
                              Alfa Romeo 164 2.5TD
                              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                              Comment


                              • #30
                                Ето снимки.
                                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                                Opel Astra J
                                ex:
                                Alfa Romeo 164 2.5TD
                                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                                Comment

                                Working...
                                X